Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

Day of the /Slash

Kategori: Allmänt

Idag mår jag äntligen bra! Woop woop! Snorig och så, men på det hela bra!
Kan ju bero på att jag hade en väldigt rolig/mysig kväll med Pata, Megan Fox och Panton igår i da hood, även kallat Sollentuna. Var nice, var påklädd som en riktig liten knodd!
Så idag, ska jag nog ut på krogen, såhär lagom i och med att jag är nästan sjuk/nästan frisk. Min piercing är också lite sjuk. WHY?!
Så vad mer kan man berätta...öhhhh....ska till centrum och hämta ut en awesome beställning från Hollywood.se och i och med att jag är där, kanske jag kan köra och ba shoppa loss lite, är på sjuuuukt shoppinghumör! Woop woop!
Tror att det kan bli en treeeevlig kväll!
Det där är en jättegammal bild på min piercing, när den var frisk! Nu är den ful.
Fan vilket fail att jag inte hade något mer intressant att berätta idag... JAJA! DET KOMMER! HEJ DÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: