Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

You take me to new levels

Kategori: Allmänt

HEJ BLOGGEN!
Jobb idag! Sjuk dag på jobbet! För ni vet hur jag brukar stå där och blogga, för så mycket har jag att göra på söndagar, men idag KAOS!
Började med att två ryssar kom in och skulle köpa vinyler. De kom vid öppning och var inte klara vid stängning. Men i alla fall, de skulle ha kaosmånga vinyler SÅ när jag gick från jobbet hade jag räknat ihop att de skulle köpa vinyler för 17 000 kr.
17 000 KR!!!!!! Fatta grejen!! Det är helt fucking galet! MAJ GAD!
Så det var spännande.. Sen i fredags var det utgång, och förkröket blev jag och Panton och sedan Lillinea. Sen drog vi till ett ställe i stan, som vi alltid är på och som jag inte vill skriva om för blir fan trött när jag ser namnet, så mycket är vi där alltså...
Panton (till vänster)/Megan Fox (till höger).
Detta är Panton och Megan Fox. Två awesome killar som är med i bichez-begreppet här. Panton älskar kepsar och sitt jobb (han jobbar på en go kart bana!!!) och är som en kramgo björn! Anton och jag har tre saker som vi cräjzar över tillsammans:
1. Hamburgare
2. Hip hop
3. Kepsar
Megan Fox älskar Svampbob och även han kepsar ibland. Han har rolig humor, vilket är roligt, eftersom det är roligt när någon är rolig! Ha ha djup iaktagelse eller hur? Han och jag träffades på en fest för över 2 år sen, och vi blev kompisar eftersom vi var outsiders och överdrivet sociala! Bra va?!
PUSS HEJ GAY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: