Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

Bloggen sluta vara grinig nu

Kategori: Allmänt

Jag vet jag vet jag vet.... Jag lämnade dig igen, och det är för att blogga blir faktiskt tråkigt efter sisådär några dagar. Helt klart. Hur kändisbloggarna orkat bli kända undgår mitt förstånd! Men bloggen, du borde faktiskt sluta vara grinig. Jag kommer ju trots allt alltid tillbaka. Så jag kan lova, att jag kommer lämna dig igen. Pass på!
I ALLA FALL! Jag har inte så mycket att berätta...eller jo, jag har skitmycket att berätta men det tänker jag inte ta här! Jag tar i alla fall studenten om.... 27 DAGAR! Förstår ni?!?!??!!? Det är helt galet! Jag har i alla fall snyggaste klänningen och snyggaste skorna, alltså kan jag vara säker på att jag kommer vara SNYGGAST på Norra Real. Hihi hoho jaja... Det känns bra.
Vad har kvällen att erbjuda då? Jo, manshäng med Panton, Björnil och William. Öl och biljard. Där kan man snacka grejer. Blir nice efter en sådan hård vecka som denna med massa plugg. Känns dock himla bra att bara kryssa av kurs för kurs. Slut, slut, slut.
Yes, livet är faktiskt ganska okej!
Sådär ser min studentmössa ut! AWESOMENESS!

Kommentarer

  • Scrack säger:

    Såjävlasnygg! Nästa gång det blir manshäng kommer jag med mina sopsäcksballs och kör över er. I alla fall med att dricka alkohol, biljard är jag stensämst på. Y <3

    2012-05-13 | 21:22:06
  • Petta säger:

    Yaay! <3

    2012-05-15 | 13:57:17

Kommentera inlägget här: