Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

Blooooggen :(((

Kategori: Allmänt

Släppte av Snuslas på flygplatsen för några timmar sen...USCH! HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN MIN ÄLSKLING?! I en hel VECKA?!?!?!
Gråter lite här..i min ensamhet...
Men tur har jag ändå att alla andra fina bichez är hemma! Då blir faktiskt allt helt okej!
Men... det mest skandalösa idag... är parkeringsavgiften på Bromma flygplats...
80 KR I TIMMEN! MIN SKAPARE!!!!!!
Usch, det är egentligen inte så mycket men ändå som typ ett värdetransportrån...men tanke på vad det är för något man får för de 80 kr som kan gå till en massa annat sköjj!
Idag, utgång! Föra hos mig med en massa grabbar... Ska vara grabbig jag med! Öl och hänglsen! Jajamensan!
Snuslas. Tiita va fin han är. Bilden är toksnodd! För jag är kleptoman!! Mohahahaha...PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: