Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

baha

Kategori: Allmänt

Jag har blivit inbokad för mitt första vikariat! HOHOHO! 


Svenska, matte och.... spanska!!?? Har inte läst ett ord spanska i hela mitt freaking liv, så detta är extremt underligt. Hela 4 lektioner av skiten är det. Kommer gå STENBRA som min kära Scrack skulle säga.
 
Sedan sist har jag varit på Megan Foxs landställe, vilket var otroligt trevligt, förutom att Panton åkte hem en dag tidigare och nu befinner sig i Karlstad, alldeles för långt bort ifrån mig!!! Men han kommer få det kul, och vi kommer allihopa flänga fram och tillbaka, fram och tillbaka. 

Annars... har ingen aning om var mina bichez håller i hus idag. Som vanligt. Varit på jobbet, vilket sög då många snuskiga små män kom och skulle tala om för en att man var vacker. Usch fy och blä...! 

Vad mer...jag har en smart telefon nu också. Mycket märkligt! Känns inte riktigt som mig... 
 
 
Cool bild på mig  i min Ziperall. Det enda jag gjort på Photoshop ngnsin och ni kommer aldrig få se en till photoshoppad bild så njut! 

Hej gay SVEJ! 

Kommentarer

  • M E L L I säger:

    Haha , tror du blir en bra spanskalärare! Me llamo = jag heter hehe ;)

    2012-10-11 | 21:39:38
    Bloggadress: http://bymelli.blogg.se/
  • emelie▲eyebe säger:

    cool bild!

    2012-12-07 | 21:54:11
    Bloggadress: http://eyebe.blogg.se

Kommentera inlägget här: