Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

Bloggen bloggen

Kategori: Allmänt

Så jävla bra på att blogga så det är knappt sant! 

Nej men skämt åsido...
 
I mitt liv så är allt i lite av ett standstill just nu. Lite som att man blivit paralyserad. 

Hösten börjar ju komma nu, och vad gör man året efter gymnasiet om man inte pluggar? Börjar vikariera på högstadiet oh yes!! Inte fan vet jag hur detta kommer gå, men med min charm och min pondus så lär detta funka! Höhö... 

Mina fina bichez Panton och Megan Fox ska snart lämna mig... Panton ska bli lärare i Karlstad och Megan Fox, ja han drar till Kina för det tyckte han var en FANTASTISK idé! Det är en rätt fantastisk idé...förutom att han lämnar mig, BUHU! 

Eftersom allt, trots allt, går i någon slags slentrian så bestämde dessutom jag och Alice utan kodnamn oss för att dra till London första helgen i september. LOVELY! Idag blev biljetterna bokade. Woop woop! Det kommer bli awesome, nice och allting däremellan. 
 
Och jag bestämde mig för att göra en sån där gay grej som jag ALDRIG brukar göra, men måste ju avsluta med ngt gay i min blogg här... 
 
                                                  ...jag tog en webcambild på mig själv. Men har liksom VÄRLDENS schystaste skjorthoodie från Sweet på mig, så därför kändes det värt att dokumentera. 
 
 
Titta där är jag! Men SKJORTAN, det är den ni ska titta på. SÅ FIN! (Min webcam är dock alldeles för dålig för att man ska kunna ta bilder i färg med den...) 
 
Puss hej gay! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: