Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

hej hej hallååå!

Kategori: Allmänt

Oh gosh, jag har inte bloggat på flera, flera dagar! 

Så får man väl inte göra!??!?!?! Usch, känner mig lite dålig, ska bättra mig, lovar!!! 

I alla fall, så är det rätt mycket just nu. Förra veckan, fyllde jag 19!! Det var en okej födelsedag. I genomsnitt, om man liksom drar hela dagen igenom något du vet...eller något. Fick i alla fall JÄTTEmycket grejer, vilket jag inte alls var förbered på! Klockor, örhängen, halsband, oj oj oj! 

Sedan på fredagen, så hade jag ett chillkrök hos mig! Och det var mysigtmysigt! Alla blev fulla och det är alltid roligt! Förutom jag förståss! Var ju VÄRDINNA! Då måste man vara nykter och frässsssch!
Sedan jobb...jobbjobbjobb! En extremt död dag på jobbet dårå, i söndags. Ska ta kort på jobbet, så ni får se hur fint det är!!! FAST ALLA SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN HAR SETT MITT JOBB! Haha oh no... 

Oj va jag har tappat stinget på det här med bloggandet assååååw....
Titta på den! Den här fina väskan fick jag av Snuslas när jag fyllde år. För som ni såg förut, så höll min gamla väska att dö en stilla död... Men den här är så FIIIIN! Den kan nästan replace den andra!!! Fast bara nästan...Om något år kanske...
Gay hej puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: