Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

heeeej bloggen!

Kategori: Allmänt

Tjabba tjena hallå! 

Nu sitter jag i skolan och har astråkigt...HAHA mitt LIV är SÅ jävla ROLIGT hela TIDEN! Jajamensan!! 

Har håltimme i typ två timmar, för att sedan har en lektion som inte är till någon som helst nytta. Det är ungefär så det är hela tiden här, trots att jag går på prestigefyllda Norra Real. Man skulle ju tro att ett sådant rykte gjorde att det var lite mer värt att gå här, rent läromässigt sett. 

Alice utan kodnamn och Kassler ska komma hit snart från KTH och käka lunch! Det är i alla fall något awesome! 

Det enda festliga med denna skolan är att det ser ut som att jag går på Hogwarts! Asså om det ändå vore så väl...


N = Normal
O= Oroväckande tråkig
R = Rostig
R = Rått
A = Apig
R = Riktigt ledsen
E = Etikett
A = Ansträngd
L = Ledgångsreumatism

Oj va gay det där blev! Men så..kan man i alla fall beskriva Norra, om man har mycket fantasi! 

Pöss pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: