Da Bichez

Det här är min blogg. Här ska jag skriva om mitt liv som är sjukt intressant och alla bichez som jag lever mitt sjukt intressanta liv med.

Btw...

Kategori: Allmänt

Jag är så sjukt sugen på godis!!! Men jag är en sådan tjej just idag, så jag har fått för mig att jag har en midja är som en enda muffin... Asså lägg av säger man ju bara, hur gay får man bli?!
Haha måste lägga av...
Det enda som är problemet är att Snuslas så fint hade lagt ner hela ÅTTA påsar nappar i den superfina väskan!
MAJGADMAJGADMAJGAD! Och har typ fyra påsar kvar!!!!
Detta kommer aldrig hålla!! Måste ha nappar nu!! BAAAAAH!!!


Det där är vad som händer med mig när jag får nappar! Och liksom vadå, ska ju träna imorgon!! 

Åh va jag önskar att jag va en snubbe ibland...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: